2013. június 15., szombat

.... és Peti :)

Hát később az ebéden nem sok történt, még beszegettünk kcst, és mentünk is, az órára, később hazamentem valahogy kicsit csalódtam ebben az egészben, de már nem érdekel(: ugyanmár érdekel csak ezzel nyugtatom magam:)! Szóval másnap szombat volt, igy nem volt suli, elmentem reggel az üzletbe, és hát kivel hoz össze a sors ?? Tomival és Ricsivel. Ez a Ricsi nagyon megbarátkozott vele, szóval :
- Szia- Ricsi köszönt.- Hali  - Tomi...
- Hello - én.
- Hát te ? - Ricsi
- Csak vásárolok, és ti ?
- Tomival megyünk nálunk :D
- Jah az jó :D
- Nem megyünk holnap valahova? Bemutatni Tominak a várost, vagy csak úgy ?
- Hááttt nem is tudom ( én persze tudtam határozottanh NEM, ugyan én Tomival, dehogy, de hátt mit mondhattam volna ?? ) hmmm holnap nem tudom h jó lenne.Esetleg máskor.
- Hmmm minek ?
- Höööööööööömmm (nem tudtam mit mondani erre, hát végül ez jött ki a számból :) Mert már a csajokkal megbeszéltünk valamit, és már nem mondhatom le.
- Jaahhh, hát akkor jöjjenek ők is.
- Hát oké, megkérdem őket, mit szólnak hozzá, de igazából ez egy csajos buli lett volna, ezért nem szóltunk neked se.
- Óhh hát igazán nem akarjuk elrontani a csajos napotokat.
- :)) Na e nekem mennem kell, majd még beszélünk.Sziasztok.
- oké , hello.
- Szia.

Hát ez meleg helyzet volt. De mentem is már az üzletbe, és közben felhivtam Oliviát, hogy mit szól ehhez a dologhoz.:
- Szia csajszi, nem hiszed el hogy mi töertént :D
- Helloooo, hát mi ?
- Na szóval mentem az utcán az üzletbe, és találkozok Ricsivel, meg.... nah kivel ?
- Nem tudom, valami csajjal volt ? :D
- Áhh dehogy, Tomival volt.
- Komolyan ???
- Igen, és elkeztunk bezsálgetni, én em is akartam annyira....................................... - Szóval mindent elmondtam neki h ogy miről beszéltunk, megdöbbent, szóhoz se jutott.
- Hát nem tudom mi legyen, mennyunk el, velük , jó ?? :D
- Óh én nem akarok.
- Jaj de jó lesz, amugyis mért ne ? leszünk velük vagy fél órát utánna meg elmegyónk, nah ?
- Na jó oké, legen, de akkor még beszéljünk Veraékkal. Felhivod őket, mert én az üzletben vagyok.
- Igen persze, akkor majd még talizunk, Sia :*
- Hello.
      Közben én már minednt betobtam a kosaramba, és már menteis a kasszzához, szerencsémre volt egy kisseb sor, szóval áltam egy kicvsit. Már a hátam mögött is voltak, mikor megpillantottam a hátam mögötti srácot, aki azthiszem a seggem strirolta :D Ahogyan hátranéztem, ő is észrevet, és köszönt :
- Szia :)
- Helloo- ÁHHHH éppen én jöttem sorra :D ilen pehhet, na nme baj , lehet valami elmebeteg volt :D, nah szóval keztem kipakolnia kosaramból, ilyesmi, nála nem volt sok dolog. Én már kifizettem, indulok ki, kimegyek az ajtón, és utánnam jött.
- Péter vagyok, hivj csak Petinek :)
- Öööö, én Emma :)hivj csak Emmának :DD
- :D Itt laksz a közelben ?
- Igen, egy utcányira.
- Jah én nem, csak erre tartottam, merre mész.
Mutatom hogy jobbra megyek.
- Én is, elkisérlek.
- ÖÖÖ oké :)) - hát nme kellet volna, azt se tudom kiez, meg.....hááá
- És ide jársz suliba ? - Én
- Most költöztünk ide.
- Aha, csak mert nem láttalak még :)
- :)) A tesómat se ismered, akkor ?
- Nem hiszem, ki az ?
- Ricsi, vagyis Richárd
Na most csak nem az a Ricsi, akit én ismerek, ugy nem ??!! - gondolkoztam, magamban.
- Hmmm van egy új osztájtásrunk, ő is Ricsi.
- Biztos akkor ő, hány éves is vagy ?
- Ohh ilyet nem illik kérdezni egy lánytól :D
- Óhh bocsi, akkor hányadikba jársz ? .) igy már jobb ? ! :D
- 9 :)) és te ? :D
-Végzős :)) :P
- Értem :)) szóval itt lakom.
- Aham , én a közelben , a következő utcában.
- Köszi hogy elkisértél :D
- Nincsmit, akkor..
- Szia :))
- Hello, ugye még találkozunk ?
- Reméljuk :))
- Oké, szia
Ezzel beis mentem a házba, aztán a kopnyhába, leraktam a szatyrott az aztalra, és a szobámfelé indultam, mikor anyukám utánnam kiabált, hogy :
- Legalább pakolj ki a szatyorból!!
- Jah jó, csak elfelejteettem, elbambultam.:D
- Hát te csak ne bambulgass :D
Kipakoltam, mindent a helyére tettem, és felfele indultam a szobámba, közben a fiúra gondoltam, hát nem volt semmi. Hejs volt, szép barna haj, barna szem, kicsit (félfejjel) m,agasssab tőlem, nem is idős, és pont tökéletes, azt leszmitva , hogy ki a testvére, :( .`(  Elmondtam mindent a csajoknak, később már dolgom volt, de közben mindig rá gondoltam. Szóval aznap már érdekes nem történt. Este lefeküdtem aludni, és ....
 

SZERINTED HOGY FOLYTATÓDJON A RÉSZ ? MENJENEK EL EGGYÜT VALAHOVA A LÁNYOK TOMIVAL ÉS RICSIVEL, VAGY MONDJÁK LE A TALÁLKÁT ?? :)) ha van véleményed akkor ird meg kommentbe vagy küldj egy emailt : alexsandraaaa1@gmail.com , akár a rész folytatásáról :)





1 megjegyzés:

Viool Szala írta...

Nekem tetszik a blogod. Megnézed az enyémet?: http://cms.lanyok-blogja6.webnode.hu