2013. május 29., szerda

EBÉDNÉL

EBÉDNÉL


Háát nagyon csüggedt voltam, de nem baj gondoltam, nekem is lesz majd valaki, aki engem is szeret,és én is őt. -EMMA GONDOLATAI
Ma is mentem suliba,mikor megláttam Tomit , majd összeestem, pedig nem volt most se benne semmi különleges -- --- hmmm azt hiszem beleszerettem :/ Ez is pont velem történik meg hogy beleszeretek egy olyan fiúba, akit nem ismerek, és tudom hogy nem is tetszem neki. Talán túldramatizálom a helyzetet de  én már csak ilyen vagyok :) Leültem, láttam Oliviát nem izgatja a dolog, annál jobban a csajokat, azt látom , most is hogy csak nézik meg nézik Tomit, már csak arra gondoltam ugyan mikor szólítják már meg. Olivia csendben , szótlanul ült.Rákérdezek :
-Mi az ?
- Hmm ? Mi lenne ?
- Hát csak olyan szomorú vagy, de igazán nem tudom  miért.
- Én-n-n , hmm nem vagyok szomorú, csak Tudod kivel nem tudok mit kezdeni, nem tudok mit csinálni.
- Hát én se tudom mit csinálj, de neked egyáltalán mi a véleményed róla ? Vagyis neked egyáltalán bejön ?
- Nem igazán, de te is tudod hogy én nem szeretnék még barátot.
- Ez még nem jelent semmit,hisz még nem is beszéltetek, de talán ha majd beszéltek megváltozik a véleményed.
- Lehet, de ha ő nem kezdi el a beszélgetést akkor abból nem lessz semmi :D
- :D - de most becsengettek, én még gyors előpakoltam , és már nagyban ment a tanulás.
Aztán elmentünk ebédelni, leültünk a szokásos helyünkre, jött Ricsi is.
- Ott van,- mondja Vera.
- Hol? KI ? :D - Olívia
- Háátt Tomii .
- Jujj tényleg, -én .
- Mi ? Ki ? Jahh, Tomii.
- Amugy rájöttünk , hogy Olíviát nézte.
- Ahhh ?! Idehívjam :D
Háát ezt nem akartuk, de gondoltuk úgy se meri meg tenni. De nem, Tomi egyedül ült egy asztalnál, és erre:
Tomi, ülj ide hozzánk! :) -Ricsi
Mii?? -gondoltam, és hát Tomi jött is, összébszurultunk, és pont mellém ült le, mert én ültem szélen, óhh jajjj.
Ugye köszöntük neki és ő is köszönt, és bemutatkoztunk.
- Ricsi :) Ő Olivia, Emma, Hanna, és Vera - mutatott be minket Tomi.
- :D Én pedig mint tudjátok Tomi..
- :)) Nah hát milyen az iskola ? :D - Ricsi
- Hmmm jó, elég jó, csak azt leszámítva hogy szinte nem ismerek senkit.
- Majd megismersz mindenkit, idővel, és a kaja hogy izlik ?
- Finom, legalábbis jobb mint a régi suliban.
- :D
- Amúgy köszi hogy ideülhettem :)
És rá mosolygott :D, én pedig vissza.
Utánna már ne történt semmi érdekes, csak faggattuk a suliról és ilyesmi. De nagyon nehéz volt mellette ülni, Tudom most már SZERELMES VAGYOK.

SZERINTED MIT TEGYENEK A LÁNYOK? HOGY FOLYTATÓDJON A RÉSZ ? ha van véleményed akkor ird meg kommentbe vagy küldj egy emailt : alexsandraaaa1@gmail.com , akár a rész folytatásáról :)


Nincsenek megjegyzések: