2013. június 17., hétfő

... és kivel álmodok ? **

...... és behunytam a szemem, és könnyű álomba zuhantam, ( :D ) . Ironikus a sors, róla álmodtam, hogy egy szép fényes nap, kézenfogva sétálunk a parkban ( tőlünk nem messze van a park :) , fagyit eszünk és nevetgélve, sétálunk céltalanul, DE jött Tomi és innentől rémálom lett a kedves álom. :....
- Sziasztok, látom elvagytok.
- Hello, igen mért téged zavar- én!!! (nagyon dühös lettem Tomira, nem tudom minek, ő is dühös volt :)
- Igen zavar.
- Hééé tesó nyugodjál le !!! - Peti
- Még hogy én...
- Hát nem, én ?! - ezt én mondtam, hüüüü elég hülye egy álom volt :D
- Na jü én megyek is, OLIVIÁVAL találkozom !! --- Mikor ezt mondta Tomi, nagyon rosszul éreztem magam, de nem is azért mert hogy van valakije, hanem mert hogy pont Olivia azm, és közben , láthatóan, az is zavarja hogy én meg Peti árunk, szóval akkor nem is szereti Oliviát, csak féltékennyé akar tenni, ez abból is adódott hogy az : OLIVIA nevét kihangsúlyozta.
     Tehát továbbá, .... befordult a sarkon Olivia, és csúnyán nézett rám, nemértettem miért, hisz legjobb barinők voltunk. :D Tomi odament hozzá átölelték egymást és olyan furán néztek ránk, mintha felakartak volna valamivel vágni nekünk.  Utána elmentek, én ekkorra rosszul éreztem magam, mintha kelkifordulásom lett volna, aztán :
 - Emma !!!  9 óra , nem akarsz menni a templomba ??? vagy egész nap aludni akarsz ?
 - Grmrmmmmm, mánis fellökök, 1 perc.
 - Nekem mindegy, ha te egész nap alszol is!!!!! - ezt persze nem szószerint értette , hanem úgy , hogy, : AZÉRT MERT HA NEM ÉN RÁNGATLAK KI AZ ÁGYBÓL :D
  Kimásztam az ágyból, felöltöztem, felhivtam Oliviát (  azért hogy megyünk e akkor a templomba ( minden vasárnap szoktunk menni ),és azért hogy biztos ez csak egy álom volt, és mi még jóba vagyunk . )
- Jó reggelt. - Olivia
- Neked is ... Akkor megyünk ma templomba ?
- Igen , persze, mint mindig, 35 kor indulok, ( 10 re van templom)
- Okes, szia
- Hello, jah várj, a többiek jönnek ?
- Igen azthiszem.
- Ok hel
- Szia
  Lementem reggelizni, hátt nem sokat ettem , csak pirítóst, és fésülködtem , mikor már Olívia kopogott az ajtóban.Kinyitom.
- Szia, mért kopogsz, van csengő is.
- Jah tényleg, elfelejtettem :D
-   -.-  Látom jó kedved ben vagy, habár te mikor nem vagy vidám
- Nahhh, azért nekem is szokta lenni sz.. napjaim :P
- Hát az elég ritka.
Felhuzakodtam.
- Megyekkk !!!!!!!!!  - kiabálom anyának, aki a konyhában van.
- Jó, vigyázz magadra.
- Nah mert a templomba mi történhet velünk. - ezt már persze nem hallotta.
- :DD - Olivia
És ott jönnek a lányok Kamila, Hanna, és Vera.
- Sziasztok :* - puszi mindenki mindenkinek.
- :* ........
...
 - Nah milyen csinik vagytok :O :D - Hanna , nekem és Oliviának.
- Köszii , te is, új ez a ruha ....
....
Csak beszélgettünk, megérkeztünk a templomba, és szokásszerűen megálltunk előtte , hogy várjunk egy kicsit. Nézelődtünk még kik vannak ott. Mikor Hannához odament a barátja, Olivér.
- Sziaaa :***
- Hali :*
- Szia- Köszöntunk mi is, ilenkor mindig elgondolkozok hogy nekem mért nincs pasim :// Áhhh és ekkor kit pillantok meg, vagyis :
- Am ki ez ? - Kamilla.-
- Ki ki ?Jujjj ott van az a fiú akivel beszéltem tegnap, tudjátok.
- Szia.- Olivér Petinek. Na remek ide fogja hivni... És igen ide hivta.
- Sziasztok - kezet fogtak, bemutatta Hannát.
- Szia Emma :)
- Hello :))
- Hogy vagy ?
- Jól kszi, és te ?
- Ha te is jólvagy , akkor én  is:)
- :))
- GRRR nem megyünk be ?- Olivia, és ők már el is indultak be
- Megyek én is.
És bementünk együtt a templomba, Peti és Én :) De a lépcsőnél elválltak útjaink, ugyanis ballra vannak a lányok, jobb oldalt pedig a fiúk ülnek.
Vártunk még vagy 5 percet, és :
ÉNEKELJÜK A ................. - a pap :D
Egész idő alatt bámult, vagyis szemeztünk :) olyan szép szeme van *-* Elindultunk kifelé,(egyszerre a lányok is és a fiúk is ), pont a hátam mögé került. ** Mikor teljesen kimentünk, megálltam megvárni a lányokat.Peti odajött , hogy : Van e programom ma, nem tudtam mit mondani ( közben már elindultunk ketten hazafelé :)
- Hmm nem is tudom,  ( zavarba jöttem hisz Ricsiékkel is megbeszéltük, és ha vee megyek, és akkor Tomi megtudja vagy Ricsi, akkor... )
- Persze ha nem jó, akkor
- De, vagyis nem , vagyis.....

 NA SZERINTED KIVEL LEGYEN PROGRAMJA EMMÁNAK, PETIVEL ** , TOMIVAL ÉS RICSIVEL A CSAJOKKAL, VAGY CSAK A CSAJOKKAL ???? IRJ KOMIT,EMAILT  VAGY A CHATBE, VAGY SZAVAZZZ -------)
alexsandraaaa1@gmail.com , akár a rész telje folytatásáról :)